Namioty reklamowe

Wiele podmiotów stara się wykorzystywać do swojej promocji lekkie konstrukcje przenośne i takie, które rozstawić można na krótki czas, zdemontować a następnie przenieść je w inne miejsce. Namioty reklamowe spełniają właśnie takie zadanie. Używa się ich głównie do kampanii reklamowych, a także handlowo-ekspozycyjnych. Namioty reklamowe są w stanie zgromadzić przedstawicieli firmy a także jej klientów. Ma to znaczenie, gdy akurat jest zła pogoda a nie chce się przerywać imprezy. Wiele firm obecnie prowadzi namioty wynajem, gdyż nie każdy przedsiębiorca potrzebuje ich przez cały czas swojej działalności, ale właśnie wykorzystuje w chwili prowadzenia przez nich wskazanych wyżej kampanii. Logicznym jest więc, że wynajmować (w końcu nie robi się tego za darmo) nie ma sensu przez cały czas. Wynajem namioty obejmuje konstrukcje od podstaw tworzone przez te przedsiębiorstwa, mające zarazem w ofercie wynajem ich na rzecz podmiotów trzecich. I tak, takim namiotem zanim opuści on fabrykę, zajmują się projektanci i wykonawcy konstrukcji, graficy, szwacze, drukarze a także osoby odpowiedzialne za montaż i magazynowanie elementów namiotu, tokarze, szlifierze i osoby zajmujące się automatami do produkcji sprężyn.